Nettsiden er den viktigste kanalen for kundekommunikasjon du har. Det er også en av de billigste.

Som digital kommunikasjonsrådgiver bistår jeg virksomheter med alt fra digital strategi, sosiale medier, app-utvikling og nye nettsider, samt drift og videreutvikling av eksisterende løsninger.

Med over ti års erfaring i over ti forskjellige publiseringsverktøy blir jeg raskt en operativ bidragsyter for dine digitale verktøy.

Godtinnhold er webredaktør til leie 

Mange bedrifter har ikke behov for en webredaktør i full stilling. Men det er ofte vanskelig å finne dyktige og webkompetente personer til kortvarige prosjekter eller deltidsstillinger.

Gjennom arbeidserfaring og via Godtinnhold har jeg bygget opp en solid webkompetanse. Jeg har vært ansatt som webredaktør ved NHH, Greater Stavanger og ONS. Som selvstendig næringsdrivende har jeg fungert som midlertidig webredaktør for Skagenfondene, Halvorsen Group og Nortrain. 

Da var det min oppgave å drifte, vedlikeholde og planlegge neste steg for disse nettstedene. 

Å ansatte en webredaktør i fast eller midlertidig stilling kan medføre langvarige forpliktelser. Legg til utgifter til rekruttering, lønn og opplæring og risikoen med å ansette feil person eller feil kompetanse. Da er det mye billigere å leie en webredaktør for korte eller langvarige oppdrag.

Hva kan en webredaktør?

  • Innholdsstrategi
  • Tekst spesialtilpasset web
  • Prosjektledelse
  • Navigasjonsstruktur
  • Interaksjonsdesign
  • Kravspekk og innkjøp av webtjenester
  • Søkemotoroptimalisering
  • Brukertesting
  • Webanalyse
  • Bildebehandling
  • Kursing av ansatte 
  • Sosiale medier

Kanskje aller viktigst: jeg vet hvordan teknologi kan hjelpe din bedrift, og jeg vet hvordan vi skal snakke med utviklere, programmerere, domeneleverandører og designere slik at du får den løsningen som passer best for din bedrift. 

Ta kontakt og få kontroll over nettsiden din

Webben handler om empati

Den aller viktigste egenskapen du kan vise på web er empati – at du forstår hva brukernes frustrasjoner er og hvordan du kan hjelpe. Dette er noe av kjernen i brukeropplevelse og brukervennlighet. 

Hver dag taster mennesker inn adressen til ditt nettsted, eller de søker etter noe på Google, eller de klikker på en link de fikk i en e-post. 

Og så havner de på nettsiden din. 

Dette bør du ha tenkt gjennom før alt dette skjer: 

  • Hvem er denne nettsiden for?
  • Hva er det de ønsker å gjøre på nettsiden din?
  • Hvilket problem eller utfordring forsøker de å løse?
  • Hvilke løfter gir du?
  • Vet de hvor de skal klikke?
     

Andre tjenester fra Godtinnhold: