Det er mange bedrifter som ikke trenger et omfattende strategidokument, men det er ofte et behov for en synkronisering av bedriftens mål, visjoner og markedsaktiviteter.  

Da starter vi med en halvdags workshop: 

Budskapsworkshop

Basert på anerkjente verktøy og metoder har jeg laget en workshop som tar for seg en rekke elementer som gjør at en kommunikasjonsplan får lang levetid.

Jeg kan love at de små grå får kjørt seg, og at du får sett bedriften din med andre øyne - kundenes øyne.

Noe av innholdet i workshopen:

  • Forretningsmodell
  • Verdiløfter (Value propositions)
  • Differensiering og posisjonering
  • Kjøpsfaser og markedskanaler
  • Budskap og historier

For å få flere kunder er den beste metoden ofte å at noen snakker om deg. Men hvem er det du ønsker skal snakke om deg, og hva skal de si?  

Det lureste er å begynne med et budskap, en historie som er enkel å fortelle og enkel å spre.

Ta kontakt for booking og nærmere opplysninger

Tjenester innen strategi og planer:

  • Budskapsworkshop
  • Webstrategi
  • Innholdsstrategi
  • PR- og Kommunikasjonsstrategi
     

Andre tjenester: