God markedsføring starter med godt innhold

Godt innhold skaper fremdrift og leselyst enten det er på web eller trykk. På web er også innhold ett av de elementene som gir størst effekt for minst investering. Godt innhold er med andre ord sabla bra!

Husk, når potensielle kunder følger deg på LinkedIn, klikker på en annonse eller besøker nettsiden din er det alltid innholdet som er viktigst!

Tjenester

 

Nå dine salgsmål raskere med produktbeskrivelser som fokuserer på kundenes fordeler

 

Før Godt innhold:
Alle ansatte forteller sin egen fragmenterte historie om selskapet og produktene dere selger. Du blir flau når potensielle kunder ber om å få tilsendt lenker eller produktark. Du gruer deg til å lage salgs-eposter eller publisere noe på LinkedIn. Salg føles som masing.

Etter Godt innhold:
Du får et strategisk narrativ som du kontrollerer. Alle ansatte drar i samme retning og forteller den samme historien. Det blir enklere å snakke om egen virksomhet og egne produkter - enten det er på egen nettside, på LinkedIn eller i middagsselskaper. Du selger mer, og kundene dine oppfatter det som god service.